Industri

Skipssjefen
13.06.2019 kl 21:49 477

Innlegget er slettet av administrator
NV: Første gang jeg svarer deg, men stemmer det ikke at det er en flott bulkbåt med samme navn ? Mener jeg har sett en slik en noen ganger, men mulig jeg blingser.

Mitt hovedpoeng er ikke at hydrogen feiler, men det kom jo veldig ubeleilig på dere aksjonærer, men meg passet det jo fint mtp mitt negative syn på NEL.

Mitt hovedpoeng er at NEL er noe som aldri vil tjene penger. Det er mer som NOM aksjen, det er full fest fra morgen til kveld blant ledelsen, og aksjonærene betaler moroa! Kanskje du kan svare meg på hva PE er, og PB ?
Kanskje du NV kan si meg om du mener MCAP er fair nå, og om du mener den var fair på 9,60 ?
Om du har tid, kan du si meg hvor mange aksjer det er i NEL etter siste trykking som gir ledelsen aksjer til 20 øre stk ?
Hvor lenge varer pengene før man skal trykke mer?

Det er her skoen trykker.

Nå fikk hydrogen seg skikkelig skudd for baugen, og det gjør ikke overnemte omkring økonomi og tall bedre, eller hva tror du ?

Siste spørsmål; er det verdt å lytte til han med Donald Trump sveisen, Øystein Stray Spetalen, kjent som Spettet? Hva sa han egentlig om NEL her om dagen? Sa han at dette ville gå i 0,00 ?

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.