Finans og forsikring

Klinkekulå
14.06.2019 kl 16:16 2881

jo,de har virkelig holdt steinhardt fokus på den negative vinklingen,-og med denne usikkerheten som har holdt på uavbrutt så og si siden oktober ifjor i markedet,så har media hatt skikkelig medvind der vi i tillegg har hatt mange forskjellige grunner for nedsiderisikoen som har påvirket,-der spesiellt forbruksbanker har vært i fokus med alt fra IFRS 9,attpåtil regulatoriske regler i samme tidsepoke...en banksjef som var skeptisk etter å ha gitt opp i forbrukslånsektoren,fikk selvfølgelig spalteplass hos samtlige nettaviser,-de opererer litt feigt mener jeg da dette går så absolutt over sparepengene til personer som ønsker å oppnå litt suksess i livet,-jeg er en av de..hehe.

kan ærlig innrømme at den oppgangen vi engang hadde for KOMP er nå greit amputert,-men jeg tror på en justering fremover og banken vil fortsatt fungere i forbrukslånsektoren.

Det fins regler for markedsmanipulering(?),-synes media kunne opptrådt "LITT" mer nøytralt enn slik de har drevet med,-med de har vært meget tydelig i å påvirke både politikere og investorer.(slike fleste saker skjer "bak lukkede dører",-men media fungerer slik,-har de ikke noe å skrive om,så lager de noe kreativt..)

selv så er jeg fornøyd og innforstått med de nye reglene,da vi ønsker en fungerende virksomhet vi er investert i,-så en god samfunnsdebatant er greit å ha med i portefølgen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.