Gull og gruve

Lille
ELE 15.06.2019 kl 13:47 4141

Vi er på vei til å ansatte en CEO som ønsker 1 mill i sign on fee, at least 200 000 i bonus, opsjoner og 12-18 mnd oppsigelsestid. Dette er en grådighet uten like. Hva har han levert hittil for kunne kreve/få slike betingelser. Nå som Grue er ute, så skal Procorp få oppdrag på vegne av ELE. Styreleder eier 80% av Procorp. Dette lukter svidd lang vei. Det vil koste å gi vedkommende sparken. Bare vent til vi får lønnsbetingelsene. Nei godeste Geir klarte ikke å skaffe revisor da selskapet trengte det. Bonusen burde tilfalle den som ordnet revisoren gratis. Nei, jeg tror han til og med betalte av egen lomme i forbindelse med middagene som førte til at selskapet fikk revisor. Jeg håper noen kan arrestere meg hvis noe av dette ikke stemmer.
Redigert 15.06.2019 kl 13:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.