Farma

AndyHagen
15.06.2019 kl 16:29 1209

pafo,
Bare et spørsmål, hva har fått deg til å bli så negativ den siste tiden?
Tenkte å se litt hva du postet her på HO for kun måneder siden, trengte ikke lete etter noen positive innlegg for de har du mange av tenker jeg, dette var faktisk helt tilfeldige innlegg fra deg.
Og mitt spørsmål blir da, hvordan i huleste er det mulig å snu helt rundt etter siste måneders utvikling, helt bemerkelsesverdig spør du meg. Enten har du solgt og vil ha billigere inngang eller så har du fått solstikk vil jeg tro.

pafo
21.01.2019 kl 14:00
2099

"Og det her er vel faktorer som folk flest og investorer ikke legger inn nær de vurderer selskapet. Det er faktisk ganske
mye som er uforsigbart om PHO,s fremtid. Men for meg er det ikke tvivel, de er en vinner.."

pafo
12.11.2018 kl 12:48
2539
focuss skrev
Det som er spennende for de av oss som er interessert i å følge selskapet og være investert er selvf..
Ja her er eg ganske sikker på att medicare kommer att presse på betraktligt, da de spar enorme summer på
att det som kan utføres poliklinisk blir utført poliklinisk .Så her kan det gå fort.

pafo
06.11.2018 kl 14:41
913
Skall vel egentligen ikke uttale meg om tidsbruken, men nær det gjeller flexiscope så 4-5 ganger på en dag.
Og på rigide så er det vel narkoseteamet som avgjør bruket maks 2 per dag. Men trur ikke det er så stor kø
att det blir brukt hele tiden. Men nær det er sagt så har det en merkelig førmåge att gå fort nær det innføres
fastpris på en undersøkelse. Og det viser seg i fremtiden nær alle vil ha BLC behandling

pafo
22.10.2018 kl 11:17
871
Det her salgskorpset de har i USA vad gjør de egentligen. Selger de scope før att få de til att begynne med BLC.
Da bør jo Karl Storz betale en del av lønnen. Att levere cysview til de som reden har scope kan ikke vare store
jobben. Eg trur faktisk att de selger for fullt, da de har de beste salgsargumenter som finnes. Da alle vinner på
att bruke BLC. Det kommer garantert en positiv overraskelse vid Q3 resultat.
Redigert 15.06.2019 kl 16:29

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.