Farma

m73102
15.06.2019 kl 23:04 963

Pafo - jeg oppfatter deg slik at du mener Schneider/PHO ønsker å bruke mest mulig kostnader, uten at en samtidig mener at det vil gi det beste resultatet..?? Det er ingen garanti for at PHO vil lykkes - men det virker helt fjernt å hevde (hvis jeg har forstått deg riktig) at Schneider (bevist) velger feil strategi både ift. muligheten for å oppnå suksess i USA (og hva som er til det beste for aksjonærene). Korriger meg dersom jeg oppfatter deg feil.

Du skrive videre at en ikke oppnår SoU på drømmer - er det ikke nettopp det du håper skal skje? Tror du BLC vil oppnå SoU i USA, allerede så tidlig i en lanserings- og kommersialiseringsfasen, uten at en er nødt til å bruke kostnader/ressurser for å øke markedsandelen i USA? Etter mitt syn er PHO i en unik situasjon, de har muligheter til å finansiere denne satsningen ved å bruke av overskuddet fra virksomheten i andre markeder + EK - for å øke satsningene fremover (og likevel går nesten break even) - frem til 2020 (overskuddet kommer), med peak sale i 2024/2025. En får selv vurdere om en tror på Schneiders fremtidsutsikter - og om BLC vil bli SoU - men jeg kan ikke forstå, dersom en har et lengre tidsperspektiv (ikke kun opptatt av kursutviklingen i det korte bildet), at det er aksjonærer som mener at PHO, så tidlig i vekstfasen i USA, skal kutte ned på satsningen kun med det formål å oppnå blå bunnlinje allerede i 2019.

Redigert 16.06.2019 kl 01:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.