Farma

bravi
18.06.2019 kl 17:04 1266

Hei Hayen,
Om jeg tror på det jeg skriver, tja det vil tiden vise, jeg er i alle fall ganske så på linje med resten av markedet, tror ikke på noe i denne sektoren før jeg ser det.
67% vekst Y-Y er bra det men her er det fra veldig lave volumer totale markedet tatt i betraktning. Skulle denne ha tatt av så tror jeg veksten kunne vært på flere 100%.
Samme med bruksfrekvens, den er for lav, tall størrelsen er litt avhengig av hvor mange skop man dividerer med, men lite er det uansett.
Hva som skal til for å stoppe veksten kan være nye behandlings metoder, kopi til Cysview vil vel ta lengre tid å få godkjent selv om patentet går ut. dette caset er TTT så det holder.

Regner med at resultatene vil ligge i samme sporet også ved Q2, savner et skikkelig gjennombrudd men det er vel ikke så enkelt når urologene bare motvillig vil ha skop og vegrer seg for å bruke dem. Kan det være slik at noen sykehus synes det er fint å reklamere med at de har "state of the art" utstyr men allikevel bruker WLC i stedet for da tjener de mere på det?

Redigert 18.06.2019 kl 17:05

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.