IKT

Just_Nilsen
18.06.2019 kl 23:25 2607

Ja, Coop Sverige er foran satte og drit dyre coop Norge. Mega er maga prisswrrwe. de driver ran.,S ervice og produkter elendig i forhold til konkurrenten som er ledendde i Norge og har skjønt at Norsk COOP har ikke en sjans slik de driver. Jeg har sluttet å handle hos COOP Mega. Detg er en flinkie folk i fiskedisken der på Ullevål, men det er alt!

Nå vil jeg bestille varene hjemme og kona plukker opp på Bjølsen på vei hjem fra jobb. Så kan jeg taen prat i en deliketssebutikk. Meny bjølsen er helt ok, men har ikke nådd et par av de på Centra Høvik.

Jeg elsker mat. Det er gøy å bli feit. BMI rett under når jeg jukser litt.
Men Norgesgruppen må gjøre noe med prisene på grønt. De kaller det rabbatt. Løgn. Jeg kjøper alt langt billiger og oftest til bedre kvalitet hos vår nye venner.

Så er det et selskap som het Bama. Hvodan ser regnskaet ut der etter alle rabattene som kjeden gir?.

Jeg lovpriser Norgesgruppen som SP's viktigste i Norge og slakt på pris fra en forbruker når det gjelder prsi. Og da spesielt på grønt! Tross alt er Meny min butikk. Jeg sparer så mye tid og jeg får det jeg ønsker nesten. Men grønnsaker kjøper jeg ikke! Og med det så kjøper jeg også mye annet der det er billigere. Men litt knotete med bilfri Oslo.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.