IKT

tunktee
18.06.2019 kl 23:47 2616

Masse omsetning ja! Hmm.... men mange timer til børsen åpner er det i vertfall.
Gøy å bli feit? Lol 🤣🤣 Så ikke ut som du hadde så gale BMI i fjor sommer, men ser selv at mye kan skje på et år ;)

Jeg lever et enkelt liv når det kommer til mat. Ikke et ønske, men finner ikke motivasjon til å bruke mye tid på kjøkkenet for bare meg selv.
Og så var jeg jo sammen med en kokk inntil for to år siden da. Sånn sett burde BMI ha stupt ila siste årene, øhh men nei.

At Bama er et fordyrende mellomledd i Norge er det liten tvil om.
Var innom restaurantbransjen for mange år siden, og husker at selv den gangen, før vi hadde så mange invandrersjapper var der mye prat om det.
Tror de fleste av våre nye venner har andre kilder enn Bama. De store, derimot, har ikke så mye valg,
Liker for øvrig også å gå på invandrersjapper, ikke minst har jeg stor respekt for dem som klarer å drive godt i Norge år etter år.
For egen del går jeg på sjappene primært for å kjøpe ting som oliven og nøtter. Ikke fancye sauser, rare fisker og andre grønnsaker. De har forresten som regel en del spennende nudler og ris, og der har de store kjedene blitt sinkere.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.