Finans

pecunifer
19.06.2019 kl 13:11 1508

Jeg venter på å få overført mine akjser bort fra Nordnet, som ifølge prisliste later til å koste 450 NOK. Jeg har sendt melding til Nordnet med krav om at dette utføres uten kostnader, da jeg som Netfonds-kunde aldri mottok informasjon om at Netfonds produkt skulle opphøre uten erstatning av noe tilsvarende. Jeg var seinest i mai uten aksjer og hadde naturligvis ikke kjøpt gjennom Netfonds om jeg hadde visst at Netfonds produkt skulle forsvinne. Naturligvis må jeg kunne få egen eiendom uten å betale løsepenger.

Informasjonen sendt på e-post lyder ordrett: "Det sammenslåtte selskapet vil kombinere det beste fra Netfonds og det beste fra Nordnets tjenester, og sammen tilby et enda bedre verktøy både for små og store investorer." Det er nå klart at dette ikke er sant, og når de ikke leverer, skal vi heller ikke betale.
Redigert 19.06.2019 kl 13:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.