Olje

Fluefiskeren
19.06.2019 kl 17:09 4783

Ellers synes jeg det er overraskende stille fra Tunisia. Så mange rigger og så mange felt. Har vi egentlig hørt noe særlig operativt herfra annet enn at de tilbakeleverte en lisens til myndigheter samt inngikk en HoT med det statelig Tunisian drilling contractor for bruk av deres rigg til å bore på Salloum West-1 well. Begge deler var i fjor, og ingen av dem var vel særlig spennende. I år har vi hørt om første lifting fra Tunisia. Hva ellers egentlig?

Når det gjelder Dussafu har vi ihvertfall fått greide på rekkefølge og hva som skal bores, men det har vel skjedd gjennom BWO hvis jeg husker riktig. Det har vært veldig mange kjedelige måneder nå. Både meldingsmessig og kursmessig, men som sagt står vi nå fremfor en spennende tid. Jeg er mer enn klar.
Redigert 19.06.2019 kl 17:15

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.