Olje

Hammers
19.06.2019 kl 23:19 5729

Helt enig med TS.
Personlig mener jeg at dette er et selskap man skal kjøpe og sitte med! Det gjør i hvert fall jeg.

Så tenker jeg på de fundamentale forhold rundt markedet - der man er HELT i starten på noe som verden nå innser at man BARE MÅ ha! Globalt! Så tenker jeg på resultathistorikken OG det faktum at for HVER leveranse medfølger det samtidig serviceoppdrag i ettertid.
Det er gode tanker, det.....og DETTE er før jeg begynner å tenke på den landbaserte biten med MAP som etter hver vil komme for fullt!

Det er mange strategier man kan benytter mtp aksjekjøp i ulike selskaper.
Noen snitter ned når det går dårlig - og med det risikerer å gå på en kjempesmell hvis det går "verre enn verst"! Ren RUIN!
Jeg snitter meg jevnlig LITT OPP når jeg ser signaler og mottar meldinger som tilsier at dette er fornuftig.
Eks; bruddet på motstanden v/14 var et slikt signal - dagens mld var et annet. Jeg reagerte momentant på 14,80 tallet.
Sitter med en grunnbeholdning jeg kjøpte for en tid tilbake (mange kr siden), og nå øker jeg jevnlig med ca 10%.

Med en slik strategi risikererer man ikke å gå til grunne (hvis ikke noe HELT ekstraordinært skulle skje), kun redusere gevinst i tilfelle en katastrofe....en katastrofe som allikevel ikke kommer! Ingen oljepris å ta hensyn til, ingen lakselus i det fjerne, ingen rater som svinger hit og dit - og i HVERT FALL ingen hydrogenbombe rundt "neste sving"! Her er det REN business (bokstavlig talt) hele veien - en business som stadig flere kommer løpende etter!

Hilsen Hammers.....som syntes dette var en utrolig fin dag for alle SSHIP'ere.......så "ship" o'hoi 🍸🍾.....sier nå jeg!
Redigert 19.06.2019 kl 23:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.