Finans

pecunifer
20.06.2019 kl 07:41 1856

Nordnet tar 150 per nordiske verdipapir, maks 450, for flytting ut fra Nordnet. Så har du 3 eller flere verdipapir, gjelder 450. Står aksjene på aksjesparekonto, er det 199 i tillegg. Salg og kjøp hos ny mekler blir jo normalt dyrere med kurtasje og spread, dessuten er det ei grense på overføring av kontanter på en million om dagen. Manuell flytt av større kontantsummer er mulig, men koster 200 kr.

Jeg stod med null aksjer inntil siste dager i mai, og hadde jeg hatt kunnskap om at mottatt informasjon var gal ("det beste fra Netfonds" skulle fortsatt tilbys), hadde jeg naturligvis kjøpt hos ny mekler i stedet. Jeg har bedt om å få flytting kostnadsfritt av denne grunnen, men når jeg prøver å logge meg inn nå for å sjekke om jeg har fått svar, får jeg bankID-feil og jeg har forsøkt flere ganger. Jeg kommer heller ikke inn via appen. Det er tredje dag bare 10 dager etter overtakelsen at dette skjer. Er det mulig...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.