Finans

macland
20.06.2019 kl 09:26 1725

portello. Jeg har akkurat sendt klage via meldingsskjemaet deres. Klok av skade på at de ikke svarer,så har jeg og skrevet dato og kopiert det for videre bruk før jeg sendte. Krevd vederlagsfri overføring til Skandia,samt refusjon av prinsippsak mht de 140 kr netfonds har trukket for juni.
ps,og jeg får selvfølgelig ikke logget inn heller,hverken på bank id eller på mobil. Var enkelt med prime,passord var det eneste jeg måtte skrive. Nå må man sitte å logge på flere ganger om dagen,og kommer man først inn,så har man 0 oversikt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.