Finans

huffa
20.06.2019 kl 09:41 1669

Hiver meg på hylekoret.
Har Nordea investor.

I går forsvant oppdateringsmuligheten av kurser i handelsboken( har sanntid) - Sanntid har aldri virket perfekt, men ved å bruke
"oppdatering" har det funket. Jeg må nå gå ut og inn av "min portefølje" for og få oppdatering av kurs og volum.
Snakket netopp med aksjedesk. som var klar over problemet.

Jeg har nevnt dette i tidliger innlegg, hvor jeg syntes robotene reagerte før jeg fikk tid til og godkjenne handlene.
Rett tid har vel aldri vært rett tid i Nordea, når man må trykke på oppdatering før man kjøper/selger.

Følg med.

Huff, huff.


Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.