Industri

Rockall
24.06.2019 kl 11:02 1107

Jekker opp NRC:
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Jekker-opp-NRC-Group

"ABG Sundal Collier oppgraderer sin anbefaling på NRC Group til kjøp fra hold, ifølge TDN Direkt."

"ABG mener at 2019 trolig vil markere lavpunktet for NRC Group og at selskapet står overfor sterke markedsutsikter samtidig som en ny konsernsjef er på plass, ifølge nyhetstjenesten."

ABG har nå kursmål 75 for NRC, og så langt jeg vet er det samme kursmål som DNM har for NRC. Det som jeg syns gjør dette kursmålet lavt, ligger jo delvis i poeng som ABG selv tar opp her. NRC bør prises høyere for framtida, skodd som de er for å kapre større andeler av et sterkt marked med lyse utsikter, og med en ambisjon om å vokse mer enn markedet. Dette er et vekstcase med solide nordiske stater som de viktigste kundene. Videre bør NRC anses som en oppkjøpskandidat, og så bør sannsynligheten være der for at flere større investorer skal inn i aksjen nå framover. Det riktig store salget av aksjer over dagens kurs er dessuten omme etter at den tidligere fallende trenden ble brutt, og det tekniske bildet ser sterkt ut nå. Alt i alt... Dette vil drive kursen vesentlig opp, tror jeg.

NRC skal over 100!
Redigert 24.06.2019 kl 11:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.