Olje

Rolfbruun
NEL 25.06.2019 kl 01:19 6442

Jeg registrerer at enkelte spør om jeg sitter eller om jeg har kastet kortene.

Først vil jeg bare få unnskylde mitt fravær her. Det skyldes utelukkende all støyen som vi har sett fra enkelte som fullstendig maltrakterer enhver tråd og enhver informasjon som deles her, nå i juni. Jeg føler meg sikker på at de aller fleste forstår hvilket nivå disse skribentene ligger på. Den som er desidert flinkest til å provosere er jo den såkalte Skipssjefen som ikke går av veien for å kvittere med SS og i tillegg vinkle tyske interesser over på WW2. I tillegg til egenomtale i tredje-person, forteller det en del om skribentens virkelighetsoppfatning. Jeg skulle ønske han kunne kutte ut og oppføre seg som et voksent menneske her inne. Dog, han er flink til både formulering og ressonnering.

Jeg har ikke solgt en eneste aksje (siden salg av 1/5 tidligere i år, på 5.4 pga. hyttekjøp), selv ikke på 9.7. Så fort som aksjen reagerer opp på positive nyheter tror jeg shorterne skal snu seg sinnsykt kjapt for å ikke få kjønnshårene i postkassen. På den annen side kan det godt hende endel shortere har tjent greit den siste tiden. Kanskje aksjen skal litt mer ned på kort sikt, hva vet vel jeg...men på litt lengre sikt skal den fly på tungtransport, maritim, p2g, stål og ikke minst - gjødsel. Løft blikket og se hva som skjer i Der Ganzen Welt. Jeg har hatt «sånne som skipssjefen» på tråden hundrevis av ganger, men det forandrer tydeligvis ingenting. Utsiktene her er fantastisk bra etter min og veldig mange andres mening.

Min investering her er opp godt over 100% and I rest my case.

Go hard or go home
Redigert 25.06.2019 kl 01:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.