NEL og grønne aksjer

fastinvest
27.06.2019 kl 09:52 1204

99% av alle investorer forstår at man skal kjøpe aksjer når det det er som verst for å tjene mest.
Problemet er at veldig få gjør det, man blir negativ og når oppgangen kommer fortsetter man å være negativ helt til man hiver seg på en høyere kurs.
NEL har hatt ett kraftig kursfall. Om vi stopper her vet jeg ikke men det kan være en veldig fin inngang om vi får gode nyheter i nærmeste fremtid. Vi kan på nytt se rally og kursen stige kraftig. Hydrogen verden er større en Norge og NEL er best og størst i verden. Jeg håper det kommer bestilling på nye stasjoner fra NEL og at andre land gjenåpner deres stasjoner så fort NEL har hatt sin pressekonferanse. Mulig det tar lengere tid men når ting er back to normal tror jeg på nye store kontrakter og kursen stigere videre mot 10kr. Derfor kan NEL være ett gull kjøp på dagens nivå

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.