Olje

Zorin
27.06.2019 kl 11:00 1240

Det er tydeligvis mange forståsegpåere her inne. Derfor så har jeg en utfordring til dere. Dokumenter for meg og FN og hele Klimapanelet og Naturmangfoldpanelet at de tar feil! Dokumenter for de mange Metereologiske institutter i verden tar feil når de sier at klimaendringene er menneskeskapte. Dokumenter at så gjør også alle verdens høyeste rankede universiteter og NASA. Dokumenter for over 97% av verdens forskere tar feil! Og likevel: Selv om alle disse tar feil, hva med å se selv hva som skjer ute i verden? Forøvrig, de idiotiske tankene at klimaet alltid har endret seg er god nok grunn til å ikke gjøre noe eller for å si at forskere tar feil, er bare patetisk. For selv om klimaet endrer seg hele tiden så skjer det over tusener av år! Ikke på en menneskegenerasjon eller to! Husker når jeg vokste opp og jeg bodde på landet, så dro vi hvert år på camping. Og hvert år måtte vi stoppe på en bensinstasjon i Sverige for bilvask, fordi innsekter ofte forurenset bil, bilvindu og panser. Nå ser vi knapt innsekter når jeg drar for å besøke forelderene mine og barndomshjemmet mitt. Fuglene er nesten borte! Det eneste som har økt på årene sine oppveksten min er antall biler og smogskyene over byene våre. Og ikke faen om de skyldes naturlige klimaendringer!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.