Industri

Headline
28.06.2019 kl 08:43 2242

Onsdagen var en stygg ufortjent knekk. Med så høy omsetning på nedgang var det ikke rart den falt helt til dagens ende. Som en snøball i kram snø som begynner å rulle nedover...baller bare på seg. Det var en psykologisk dag uten noe sunn fornuft. Det var så mye og så mektig informasjon på kap.markedsdagen så jeg tror masser av investorer ikke klarte å absorbere alt og var litt i fryktmodus, må innrømme at jeg kjente på den selv uten heldigvis å foreta meg noen dumme salg.
I går kom fornuften tilbake og idag får vi se. Isolert så er oppgang normalt i dag, men markedet ellers med G20, Kina/Trump osv vil vel prege hele børsen mer eller mindre. Lykke til,,dette blir veeeeldig bra. Kursmål opp mot 500

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.