Olje og energi

The broker
10.04.2018 kl 16:10 11071

Tuuuusen takk for utrolig hyggelig feedback ? Jeg er rørt over dere. Det er alle dere som tror på oppgang i Nel som gjør forumet bra? Oppgangen idag er herlig?
Den positive hydrogeneansen her inne på brygga er over, og jeg kan røpe at etter kl 08.00 kan jeg gi dere mere facts fra møtet. For Løkke besvarte mange interessante spørsmål om deres fabrikker, H2V Frankrike, Fredricia DK, China/Japan utdypende. Nikola blir i Norge sammen med Nel i flere dager for å sy sammen neste ordre.
Jeg kan røpe at Løkke av taktiske årsaker ikke børsmelder alt av ordrer under kr 10 mill..(den følelsen har jeg hatt lenge)...hehe..
Jeg vet at Nel skal ha businessmiddag med den indre kjerne - en god middag på byen i kveld etter en fin børsdag. Det er så mye spenning i luften nå.
Vi hørs imorgen etter kl 08.00 ??
Redigert 21.01.2021 kl 06:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.