Olje og energi

gunlove
10.04.2018 kl 23:21 5492

Asko, at du gidder. 'Selg'!! Ingen argumentajson, stigende RSI og info fra konferansen idag, så sier du bare 'selg'. Hvorfor da ikke selge for 2, 3 10 eller 12 uker siden?? Lukk øynene og pek fingeren på kalenderen og på den dagen selger vi liksom.

Etter dagens oppdatering er altså ditt råd og selge, totalt ute av logikk spør du meg. Det er nå du ikke bør selge, alt sier kjøp....Så mange negger som forsvinner på slike dager, men kommer alltid krypende tilbake når kurs går tilbake. Jeg leser ikke noe av det som risc skriver, hva de uten aksjer mener er lite interessant, hva de i ELE, FUNCOM, SDRL, ARCHER etc mener er opp til de, jeg skriver ikke der siden jeg ikke har interesser der. Hvis du ikke har aksjer i Nel, hvorfor skriver du her?
Redigert 21.01.2021 kl 06:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.