Finans

30.06.2019 kl 18:41 14628

Jeg har skriftlig klaget til Nordnet. En dag ringe en kar og sa at siden jeg var viktig kunde ville de beholde meg. Når jeg sa at det var elendig kundeservice lovte han meg å ringe tilbake med passord og innlogging.

Det er nå 3 uker siden. Maken til drittselsksp skal man lete lenge etter. DnB har fikset alt på dagen, tiltross for at jeg ikke var kunde der.

Og jeg venter fortsatt på Nordnet med innlogging. Har ikke på disse ukene fått logget meg inn fordi jeg ikke har fått infoen jeg skal bruke....
Redigert 30.06.2019 kl 18:43

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.