Farma

m73102
01.07.2019 kl 00:51 1602

Clanz - hvem har sagt at Surveillance markedet bare skal ta av? Schneider har selv uttrykt at en ikke ser noen stor effekt av dette markedet før etter 2020. Samtidig har han derimot fremhevet det store potensialet som ligger i dette markedet - som er et 3-4 ganger større marked enn TURBT. Jeg forholder meg her bare til det som PHO/Schneider har gitt uttrykk for - og dersom en legger det til grunn (om det medfører at vi er drømmere eller ikke, får andre vurdere) - er potensialet enormt. Jeg mener derimot at selv om PHO skulle oppnå en brøkdel av det Schneider legger til grunn - blir det helt feil forutsetninger som legges til grunn i Edison sin analyse. Du som tydeligvis evner å se realiteten - og ikke lever i en boble - hvorfor skal ikke PHO oppnå tilsvarende markedsandel i Surveillance som i TURBT? Hvorfor skal ikke veksten som PHO nå opplever i TURBT - også fortsette fremover (både for TURBT og Surveillance)?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.