Farma

focuss
02.07.2019 kl 14:43 922

Tunktee
Dette sier Schneider nå nylig:

"Vi er fortsatt veldig tidlig i lanseringsfasen av Flex i USA som har et enormt potensiale for vedvarende, langsiktig vekst, sier Photocure-sjefen Daniel Schneider"

For meg er det viktig at han sier det han sier da det er en bekreftelse på hva jeg selv har tenkt siden jeg leste fase 3 studiet for drøye 2 år siden. Så lenge jeg synes det ikke er signaler til at veksten stopper eller reverseres bruker jeg ikke kalorier på å vurdere å selge. Men jeg følger med fordi jeg synes det er spennende og har ingen for hånds bestemt kurs jeg tenker å selge, men jeg har et slags mål rundt 400. Det er jo ikke en gang ti gangeren.

Men ny informasjon kan jo endre det. Dersom man skal selge en aksje så kan man ikke vente til det ikke er oppside igjen, for kjøperen må jo også ha en grunn til å kjøpe.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.