Farma

thepower
02.07.2019 kl 15:19 821

"Til slutt vil jeg si noe som er min erfaring fra livet og tidligere tap i forretningslivet.
Jeg vil heller ha god økonomi og tjene litt penger, enn å risikere å bli fattig for å kunne tjene veldig mye penger.
De fleste som har hatt penger takler fallet svært dårlig, og det får konekvenser for store deler av livet; mentalt, sosialt og selvfølgelig materialistisk"

Very wise words. This is my motto too. How often do we get 20x or 40x on a stock?? a couple of times in a lifetime if we are lucky??

I like banking profit, slowly slowly catch the monkey. So what if I miss out on the big one. It`s not the end of the world. Money doesnt play THAT important a role in my life. Sure, I like to make it and I like to spend it, but not to the point where I will take too high risks.

Warren Buffet was the man who said when a stock goes 100%, you sell it. True, nothing goes up forever, there will always be dips. Bank sizeable profits.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.