Olje

Villmannen
15.04.2018 kl 16:13 4631

Om Bonzo kan leke på sin tråd og la voksne få notere litt om reel utvikling av QEC har på denne tråd, ja så tjener jo alle på det :). Jeg har ikke solgt men kjøpt flere aksjer i denne duppen som kom ved resultatfremleggelse. Dette fordi jeg hører mer på Pareto og QEC sine offisielle kanaler, samt ledelsen i QEC, enn på folk som skriver på forum. Vi må alltid lete etter de faktiske forhold om "hva vi vet fra offisielle kilder, og ikke handle på rykter.

1. Reguleringen kommer og Pareto sammen med 2-3 andre seriøse aktører roper da at kursen skal ligge rundt kr. 11.-
2. Pareto sier selv at de vil oppjustere kursmålet fra kr. 11.- om reguleringen er som forventet.
3. Jordan er verdsatt til kr. 0.- i aksjekursen, men kan bli verd en god del ved stadfestelse fra nå igangsatte undersøkelser om de er i tråd med det QEC mener å vite om lønnsomhet. Kilde til dette er ref i børsmelding. Ren logikk tilsier at ikke noen undersøker noe og går videre med noe om de ikke mener det vil være tjenlig for selskapet og aksjekursen.
4. Det vil fremkomme sterk økning i produksjonen fra QEC ved fremleggelse av Q!.

Mitt tips er at vi er i kr. 8.- før 1. juni. også om reguleringen ikke ligger på bordet før 2 juni :). For det alle vet kommer vil uansett gi en opptur. Og vi vet at spekulantene aldri våger å kjøre noe dypt ned (slik vi så nå) dersom regulering er like rundt neste sving. De fleste ønsker å være med når vi virkelig får oppturen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.