Farma

Hallvar
04.07.2019 kl 12:28 1375

Focuss

Jeg er klar over at det henger sammen med hvor suksessfulle kineserne er.

Det som er viktig er hvor stor sannsynligheten er for suksess. Det lille jeg har lest om Cevira tyder på at stoffet Vil bli en suksess. Hvis vi da er nøkterne og sier at det er 50% sannsynlighet for suksess vil en kunne anta en inntekt på ca 1,2 milliarder (såfremt den totale utbetalingen kan bli 2,5 milliarder). Det alene burde doblet dagens kurs. Deretter vil det være en sannsynlighet ( la oss si 50% på dette også) på årlige utbetalinger. Vår gamle leder antydet blockbuster potensial og hvis en får 10% av dette vil det være ca. 100 millioner dollar i året. Ca 40 kroner per aksje. Diskontertert ned til 20 kroner per aksje. Kursbidrag på 200-300 kroner

Spørsmålet jeg stiller meg er hvordan det er mulig at så mange vil selge til dagens kurs. Mulig mange tror de kan treffe topper og bunner så bra at det svarer seg. Lykke til med det

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.