Olje

alphabeta
17.04.2018 kl 22:14 3832

Jeg solgte meg ut i dag med gevinst på 15 000 kr. Når 6 milliarders kontrakten ble meldt klarte jo ikke aksjen å holde seg over 9,15 kr en gang. Det brøyt rett og slett rett gjennom 9 kr og nedover. Det var ekstremt mange som gikk inn på høyt volum den dagen mellom 9,15 kr - 9,60 kr. Når den begynner å nærme seg dette intervallet er det nok veldig mange som vil ut for å komme seg ut uten tap.

Jeg var en av de som kjøpte den dagen å nå er jeg heldigvis ute. Når aksjen ikke klarte å rykke opp mot 10 kr den dagen tror jeg det tar meget lang tid før aksjen står i 10 kr. Jeg satser på at den faller tilbake. Tror noen vet noe i forbindelse med restruktureringen så aksjen kan fort falle ned til 5 kr på negative nyheter rundt denne. Jeg står på sidelinjen inntil videre.
Redigert 17.04.2018 kl 22:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.