Olje

cirkus
18.04.2018 kl 07:55 3679

Alphabeta.... Gratulerer med gevinst - og synd du hoppet av Archer-toget.
Jeg er ganske sikker på at vi skal opp de 45% til 14,- istedenfor ned til 5,-
Absolutt ingenting i hele verden skulle tilsi noe større nedgang - og jeg tror vi fremover vil få nye kontrakter med bedre marginer - med oppsjoner så har man statoil og argentina kontrakter opp mot 30milliarder kroner... dette skal danne grunnlag for en ebitaforbedring på ca 1-4%
Videre har man effektivisert, kan ha grunnlag for økte marginer i fremtidige anbud/tildelelser, oljepris fra 45 til nå 71 og verden skal investere i summer man aldri har sett maken til....

Ser man av kjøpemønster siden lavt 8-tall og inkl statoil - samt emi på 10 og kurser ellers fra 12/13-20kr så tyder ALT på at vi skal opp å teste motstanden på 13kr

Når børsene var ned spådde jeg 2dager at vi skulle teste motstanden på 9kr... begge dagene gjorde vi det - og da var Archer opp ca 5% og 3,5% på røde eller flat dag !!

Vi får bare se, men noen kanskje venter med å få synergier og inntekter fra statoilkontraken blir iverksatt 1.okt og ses ikke i regnskapene før etter dette - men mange velger nok å dekke, kjøpe seg inn slik som vi ser nå på høyere og høyere volum....
Vi får også effekten fra QES som vil synliggjøres nå som de har kommet på børs!

Opp-opp-opp :)

Og skal jeg være ærlig tror jeg kursen er over 20 før året er omme !!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.