Transport

Restplassno
05.07.2019 kl 22:55 2844

Jeg tror det er mer sannsynlig at IAG planla et bud enn ikke.

Artikkelen har fått lekket fra førstehånds kilder, når man ser på detaljene som er skildret rundt budet.

IAG har ikke lov til å hevde sin interesse, ønske om bud, eller fremme et bud før 24.juli. Derfor er det også helt nødvendig å avkrefte denne påstanden for å holde seg innenfor loven, slik IAG har gjort i dag.

Det er også påfallende at dette slippes to uker før bud. Det er enten fryktelig dårlig presseetisk journalistikk gjort av en journalist med ekstremt god fantasi, noe jeg tenker er mer konspiratorisk og mindre sannsynlig, eller - sann informasjon som har blitt lekket mot IAGs ønske. Jeg synes det sistnevnte er mer trolig.

Prisen stiger også på spekulasjon frem mot 24. Juli dersom q2tallene er gode, så jeg tror ikke dette er noe IAG har lekket etter ønske.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.