Farma

Londonmannen
06.07.2019 kl 19:33 4652

Setter storpris på Snøffelen sine innlegg. Men personlig har jeg pr nå PHO som mitt førstevalg og den utgjør den tyngste investeringen i min portefølje. Sitter med 80% av kapitalen i PHO og jeg føler meg rimelig trygg på at dette kommer til å bli min beste investering, ever. Ja, selv min hittil største kule i aksjemarkedet, boblen Hospitel i det unoterte markedet 1998-2000, vil komme til å blekne. Den gikk fra ca kr 5,- i august 1999 og passerte kr 130,- i januar 2000. Men i motsetning til PHO, var Hospitel kun luft og forventninger, et selskap fullstendig uten substans.
Hvordan det gikk med den investeringen? Jeg solgte noe oppe på kr 132,- men burde solgt alt. De siste aksjene gikk ut på kr 8,75. Men min avkastning var likevel formidabel.

I tilfellet PHO vil jeg kunne få samme reisen, selv om det vil kunne ta noe lengre tid. Det kan jeg leve med. Men i PHO slipper jeg den brutale nedturen som jeg fikk i Hospitel, da luften gikk ut av ballongen. Men dersom man ser bort fra nedturen i 2000, du verden så moro høsten 1999 var!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.