Farma

07.07.2019 kl 08:31 4088

Jeg må seie eg synes det er litt snodig nær skribenter her kommenterer vitenskaplige studier. Om de virkeligen har
kompetanse til det. Det ende eg vet er att de gynekologer som deltok i studien, var full av lovord om produktet.
Om studien ikke var stor nok, så gav den så gode resultater att det vart klartekken før fase 3. Og kineserne har
vel tolket resultaterne så gode att de er verdt att satse på.

Og nær det er en egen utbetalning før Kina på 18 mil usd, så trur eg att det er enklare og går fortere i Kina. Så eg
trur det kommer tidligare i salg i Kina. Og om ikke før så begynner de att førstå vilken suksess Cevira kommer
att bli nær det kommer på den kinesiske markedet. Og nær det gjeller Cevira så tror eg Hestdal virkligen hadde
rett om mulig BB. Han var ikke den som lovte før mye, og hans kompetanse om forskning ligger nok betydligt
høyere en de som bruker kommentere her. .

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.