Transport

Bearwizard
09.07.2019 kl 08:40 2297

Ja, jeg er hobbyinvestor (slik at det er klart). Frodon; jeg skjønner godt at du havner på den konklusjonen du gjør. Dersom man tar som utgangspunkt at det blir en ny emisjon har du helt rett i at kurs 35 er for høyt, men dersom man tror at NAS kommer over kneika (NAS07 blir løst og selskapet tjener penger) så er 35 altfor lavt. Derfor synes jeg at kursmål 35 blir en slags "helgardering". Hverken du eller jeg vet hvordan det går, slik at alt blir spekulasjoner. Det er jo ikke slik at aksjemarkedet er styrt bare av fakta heller; mye tro og følelser inne i bildet. Jeg for min del har tro på Kjos og co....Jeg tror for øvrig at Sissener ser en oppside i NAS og ikke selger den dagen han er i 0 (han skal tjene penger). Q2 er rett rundt hjørnet og vil gi oss noen svar (ikke alle), men jeg holder på aksjene mine!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.