Eiendom

EricSimpsonjr
NEL 09.07.2019 kl 22:28 2038

Hei folkens

Jeg må innrømme at aksjemarkedet er vanskelig om dagen, har derfor begynt å vurdere eiendomsinvesteringer som et alternativ. Jeg og Astrid har hatt en livlig debatt i kveld, det vi nå lurer på er: Er eiendomsprisene lavest nært et atomkraftverk eller en Hydrogenstasjon ala den som NEL sprengte i Sandvika her om dagen?

Astrid mener at det er atomkraftverk siden man får varige skader av plutonium og disse andre stoffene som siver ut av fabrikken. Simpson er litt mer usikker siden frekvensen av sprengninger ser ut til å være mye større for Hydrogen. I Norge har vi hatt to små forskningsanlegg innenfor atomkraft i flere titalls år, men fortsatt har ingen av dem sprengt. Hydrogenstasjoner er veldig nytt, og det er ikke så mange flere enn to av disse stasjonene i Norge. Jeg har vel statistikken på min side i denne saken her? Uansett, jeg og Astrid har ingen planer om å flytte til Sandvika eller Halden med det første, så det er ikke så mye å bekymre seg over akkurat nå.

Hva mener dere? Er dere enig i min konklusjon om at atomkraftverk er best å ha som nabo?

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Investor som vurderer å gå inn i eiendom

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.