Shipping

Rui
10.07.2019 kl 12:38 8842

Helt enig med deg at begge to er svært gode valg.
Siden du spurte om hvorfor jeg kun så på siste måned så kan jeg opplyse om at det er den samme trenden for hele 2019. Avance har økt omtrentlig 100%, mens BWLPG har økt omtrentlig 60% i 2019.
Hvis en ser på Q1 rapportene til begge selskap har AVANCE oppnådd en dagrate i snitt på 11133,-USD, mens BWLPG har oppnådd 15100,-USD per dag.
AVANCE skriver i Q1 rapport at (66% of total Q2 - 2019 ship days have been fixed at a rate of 22.500,-USD/day) .
Dette skaper en viss usikkerhet i hva de virkelige oppnådde dagratene for AVANCE blir for Q2.
Sett på bakgrunn av overstående, og at BWLPG kun hadde 14% på time charter i Q1 perioden, tror jeg at prosentvis økning i aksjekursen på BWLPG vil være større en AVANCE i en periode fremover mot Q2 rapport.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.