Farma

CanonBoy
10.07.2019 kl 23:33 3700

Har investert en god «slump penger», senest 2k sist fredag i dette selskapet. For meg er det lite interessant å selge med det første når selskapet er i startgropen/fasen. Hvem har i dag kunnskap om pho er verd 100, 300, 900 eller 2.000,- Om du er trader så driter du i selskapet og selger når du har 2, 5, 10% avkastning, der er ikke jeg. Pho er i støpeskjeen til faktisk å bli noe stort, og den turen er jeg klar for.
Og så skal man ikke tolke fanden på veggen hele tiden, men lese det som faktisk blir sagt: «man vurderte oppkjøp av Photocure» understreker VURDERTE.
Kan selvsagt komme et oppkjøpsforsøk, men slutt å lese fanden på veggen. Dette var sikkert en uskyldig e-post fra en engasjert aksjeeier som søkte noe mer informasjon og ikke noe mer. Dette har ingen ting med forhandlinger eller styret i pho å gjøre.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.