Farma

CanonBoy
11.07.2019 kl 00:20 3520

IT
Det bygges momentum i pho måned for måned, kvartal for kvartal. Ser man på det fundamentale er det ikke tvil om hvor pho skal videre de nærmeste kvartal/år (uten Cevira). Pho måles på kommersialisering/penetrasjon/bruksfrekvens/utplassering i US. Hva skal stoppe dette toget? Noen mener patent, nei. Noen mener konkurrenter, nei. Noen mener at klinikkene ikke tjener penger på Blc, latterlig. Noen mener at pho skal gi bort scope til klinikker, vet ikke hvilken planet de bor på. Etc, etc. Jeg holder meg til kvartalsrapportene og det Daniel faktisk presenterer. Denne kommer etter hvert enten Hegnar vil eller ikke. Trust me.
Trvx, pcib, nano, natta, Bg har jeg ikke peiling på, men her snakker vi år, risk, emisjoner og hvem vet hva. Ikke noe for meg, men pho kommer basert på egen markedsarbeid i US og er ikke avhengig av andre sine penger eller fremtidige godkjenninger. Dan vil levere de kommende kvartalene og da kommer større investorer på banen, og da går kursen.....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.