Farma

m73102
11.07.2019 kl 00:24 1092

Focuss - for det første er det ingen aksjonærer som har gitt uttrykk for at de ønsker å selge til kurser som du nevner dersom det kommer oppkjøp. For det andre, hvis jeg skal følge ditt resonnement, så er alle andre som ikke er fornøyd med en 20 dobling av sin investering i PHO amatører?? Så du hadde før dagens hendelse en klar oppfatning om at alle aksjonærene først ev. ville selge seg ut når kursen har nådd kr 2000... Hvem er egentlig amatøren.... Det er jo daglig aksjonærer som selger til dagens kurser.... Du har jo selv, ved et konkret spørsmål fra en annen skribent, skrevet at du selger når kursen er kr 400.... For det tredje, dine innlegg i kveld viser etter mitt syn at du ikke er godt kjent med hvordan mekanismene fungerer - og dersom du har tiltro til styret i PHO har du heller ingen grunn til å bekymre deg, selv om det skulle komme et bud i morgen. Hvis det stemmer at Aseries har vurdert oppkjøp - hva tror du, som tydeligvis er eksperten, ev kan være grunnen til at det i stedet ble inngått en slik avtale...? Kan det være at styret aldri ville gitt en tilslutning til prisen som ble nevnt fra motparten? Dette blir kun spekulasjoner fra min side...

Focuss - du bidrar med veldig mye positivt på HO, men kveldens utbrudd og nedsettende betegnelser gjør meg veldig betenkt om både din ekspertise og profesjonalitet.
Redigert 11.07.2019 kl 00:29

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.