Offshore

MickelMountain
11.07.2019 kl 12:44 675

Jeg har bare sagt at det vil være mange muligheter mellom nå og slutten av 2019 til å handle denne i nedre halvdel av 30 tallet.....
Hva tror du skjer når oljen faller ned under 60 igjen og SDRL fortsatt ikke har meldt om forlengelse av eksisterende eller nye kontrakter? Da tenker jeg at nedre del av 30 tallet er en realitet, selv om man vi se en dobling i slutten av året..... Ikkew missforstå meg: Det er nok ikke noe farlig å kjøpe på 40 kroner nå heller. Det er jo fortsatt en god gevinst om den dobler seg.... Men jeg er heller av den oppfatning at det er bedre å handle enda billigere. Blir mer fortjeneste da vettu :)
RT 39,14 nå forresten. 0% opp, på en dag hauserne mente det skulle "ta av" og alle piler peker oppover... he he
Redigert 11.07.2019 kl 12:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.