Fiskeri og oppdrett

SCK
12.07.2019 kl 00:05 1006

Hillbilly.
Du må vel være milliardær så klok som du er.
:))

---

Milk.
Vi setter ikke dine utsagn i tvil, bare tar de med et smil.

Vet ikke hva du sikter til skulle være så negativt med Giskeødegårds senere analyser. Det er vel en stund siden han kom med de, de var da positive for sektoren som sådan? Stemmer ikke det da etter dine betraktninger? Eller syns du det ser så mørkt ut ?

Jeg sier forøvrig som deg og håper alle, inkludert undertegnede, som fremdeles sitter tungt lastet i sektoren, får gode tider, i hvert fall et stykke ut i 2020 får vi tro.
Og glede oss over Hillbilly og andre som sitter i SSC.
De har himmelferd i vente.
:)

-----
Edit.
Stensrud trakk seg som aktiv forvalter i Skagen så vidt jeg ser, men inntok en slags mentor/rådgiverrolle der siden. Hvorvidt han har denne rollen i dag er irrelevant, det var snakk om de 3 u-ene, som han var skaperen av og Hillbilly viste til. Som var poenget.
I dag så driver han fremdeles forvaltningselskap så vidt jeg har sett (det interesserer meg strengt tatt ikke hva han bedriver i dag).

Har han sikkert SSC i sin portefølje, det er jo et 3 x u - selskap.
Redigert 12.07.2019 kl 00:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.