Fiskeri og oppdrett

SCK
12.07.2019 kl 12:43 789

Solgte jeg meg ut for tidlig, Milk? Jeg solgte meg ut rett under 24. Den er lavere i dag. Jeg har da ingen grunn til å føle bitterhet overhode. Men at noen (ikke du) blir fornærmet over litt harselas, særlig over Kronas paddeflate fall for halvårets dummeste investoranalyse av Hellboy 18:45.

Kan vi ikke le litt av hverandre her inne da? Det virker faktisk heller som du (de andre tar jeg ikke så altfor høytidelig) er litt sur.
Er du sur for nedgangen fra 26+?
Og, Milk, jeg har midler til å gå inn igjen i SSC, med fortjeneste.
Om det skulle vært et poeng.

Du og jeg har vært med såpass lenge - det begynner å bli en stund siden jeg startet med Havfisk, at vi ønsker hverandre det beste. For det er vel her som i andre sektorer, som bank t. eks; går det bra med en eller to så skyldes det gjerne gunstige forhold, som kommer hele sektor til gode. Det er vel ikke annet Giskeødegår fremhever. Jeg syns ikke han er så ille som du antyder. Han lærte litt da han m.fl. utbasunerte at laksen tøyt ut av fryselagrene og prisen ville stupe.
Sektoren er ikke så transparent dom noen vil ha det til.

Til Hellboy er bare å si at hvor Stensrud i dag har rådgiver/mentorrrolle eller andre forvaltningsverv er fullstendig likegyldig. Så vidt jeg så så hadde han en rådgiverrolle i Skagen ved siden av sitt selskap Månebakken, der han ga NAS kursmål på 500.
Imidlertid, hans arbeidsplass var ikke poenget. Jeg ser du ikke forstår det. Deg om det. Men trekker du fram han som en klok mann på området så kan du sikkert henvise til hans valg, av SSC i porteføljen, nå eller tidligere. Det måtte jo ha vært midt i blinken...
Fortell gjerne når det var...

Men du har kanskje gått til en-manns-boykott...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.