Farma

focuss
23.04.2018 kl 15:03 6686

Merlin
Tror nok salgsteamet er innstilt på å selge så mye som mulig. Det kan imidlertid være at det er nyttig med litt erfaring før full effekt oppnås.
Det viktige her er Sykehus og andre brukeres villighet til å kjøpe. Hvordan har de blitt påvirket av publiserte studier, markedsføring etc. Og ikke minst, hva har de budsjettert for. Hvor raskt vil de reagere med å endre sine prosedyrer og vaner. Hvordan har strategien fungert i forhold til å øke "awareness" etc . Å skifte fra en måte å jobbe på til en annen vil ta noe tid. Uansett så bør de ha fulgt med i timen og forstått de anbefalinger som gis innenfor deres eget lille spesialområde. Og det har også med awarness fra pasienter og fastleger å gjøre. Får håpe PHO sitt arbeid har vært effektivt i så måte. Jeg synes det passer som hånd i hanske at PHO nå skal ha hele 5 presentasjoner i mai på AUA 18 i San Francisco. Det blir virkelig stedet for markedsføring av BLC Cysview. De som er der bør få følelsen av å ikke gi best behandling dersom de ikke kan tilby BLC Cysview. Regner med at det er en viss konkurranse mellom sykehusene. Er de for treige med endring blir de hektet av i konkurransen om pasienter.

Leste for øvrig ett sted at selgerne har fått salgsmål de skal meet or exceed.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.