Industri

spanjolen
24.04.2018 kl 10:42 6038

He He Anton.
Jeg har over mange år kjøpt Rec for å være long. Kursene falt i snitt år etter år. Jeg vektet meg ned og det kostet kapital som da ble fryst og forvitret i Rec. For ett par år siden begynte jeg å trade Rec. Det er vel først da jeg kunne se at det ble avkastning på Rec. Rec er en trading aksje uansett hva man mener og føler. Uansett en tradet kan deles inn i mange kategorier. Du har ultra ADHD gruppen som er robotene, som rar avgjørelser på nanosekunder, så har du ADHD gutta som skal prøve å lure robotene. Så har du daytradere som skal gjøre +\- 2% intradag osv.... jeg er litt mere der at man legger en strategi på ukesbasis. Og da fornøyd med 2-3% avkastning. Har fungert helt topp så om kursen er .5 eller 2.5 betyr ikke så mye.. hver gang jeg har brutt med strategien (jeg er jo egentlig long i tankegangen når det gjelder Rec) så taper jeg.. tro håp og kjærlighet til ett selskap er en dårlig combo. Så ja er på vei ut. Tar nok en tid før SLT er solgt men ser at det er på tide for long beholdningen. Mer og mer av aksjene blir samlet opp av topp 10. Da vil interessen etter hvert dabbe av og tradere vil finne andre jaktmarker. Hadde vært helt greit hadde bare Rec da kunne gi utbytte så kunne papiret Rec ligget i kisten:-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:46

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.