Industri

Garanja
15.07.2019 kl 14:04 4746

Kan forsikre deg om én ting angående løven, actungbaby: vi er ikke enige om at han kommer med mye fornuft! Jeg har til gode å se han skrive noe fornuftig om selskapet REC. Det går for det meste i å hente frem gamle negative nyheter og spinne frem egne teorier som han presenterer som fakta. Han skriver også av og til noe om TA. Dette kan jeg ikke kommentere da jeg ikke har noe interesse av dette temaet. Jeg registrerer bare at antall ulike "støttenivåer" samsvarer med antallet brukere som uttaler seg om disse nivåene. Ut i fra det man kan lese på REC-trådene virker ikke akkurat TA å være noen eksakt vitenskap.

Løven har gått all in på at kursen skal ned. REC er OBs mest shortede aksje og kalenderen viser sommerferie. You do the math!
Du får følge hvem du måtte ønske men jeg vil anbefale deg å i stedet skaffe seg informasjon på egen hånd. HO er ikke lengre stedet du bør lete. Det begynner å bli langt mellom de gode og informative innleggene.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.