Transport

Frodon
15.07.2019 kl 22:33 3942

Jeg har skrevet det noen ganger tidligere, hvorfor har ikke aksjonærene krevd en endring i styret til NAS? Det er 3 år med mye feil avgjørelser nå, som dessverre har senket selskapet. Styret har et stort ansvar rundt dette, men det har aksjonærene også, som ikke har stilt krav på GF. Jeg hadde ikke sittet stille å sett de rævkjøre selskapet, men mange av de langsiktige store aksjonærene valgte heller å selge seg ned rundt siste emisjon. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan et styre i et børs selskap lovlig kan fortelle journalister så mye "innside informasjon", mens NAS ledelsen ikke forteller aksjonærene sine om innside informasjonen på presentasjonene...?

Hva tror du er løsningen for NAS? I mine øyne er en stor utvannende emisjon på sin plass, så de får hentet inn egenkapital og kan leve med stabil økonomi. Hvis de klarer å få på plass en JV med gode nok betingelser til å slippe unna emisjons spøkelset, skal jeg være gratulere alle dere NAS aksjonærer som turte risikere mye sparepenger på dette prosjektet. Jeg regner ikke med noen gratulasjoner hvis en emisjon blir satt på kr 5-10-15, loool.

Jeg har ingen problemer med å spå aksjekursen, men på NAS trådene har ikke skribenter interesse for slikt, spesielt ikke hvis jeg treffer... Bare se her:

"NAS - OHS formasjon opp til kr 44,66?
Frodon
NAS
17.04.2019 kl 18:52
https://forum.hegnar.no/thread/26328/view

Akkurat det med fly maten synes jeg gjelder mange selskap nå og ikke bare NAS. Jeg merket den største negative endringen rundt flymat i 2008 når finanskrisen slo inn. Flymaten har aldri blitt "bra" igjen etter det, selv om noe mat er mer grei enn annen mat. Og nei, jeg har ikke prøvd maten på første klasse, jeg drikker heller ned maten med alkohol, lool

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.