Offshore

zorro
16.07.2019 kl 11:16 4919

Takk for god info toffe. Det er mye jamring og sutring her for tiden. Men det blir fort slutt på det når man ser hele bildet. Selvsagt vil vi ha kontrakter så fort som mulig. Men av og til kan det lønne seg å vente med dette, hvis man ser at det vil bli bedre rater om en måned eller to - dette har ledelsen oversikt over. Ja - jeg har tillit til ledelsen. Hva tilsier at vi ikke skal ha det? Man skal ikke være økonomiprofessor for å skjønne at dette vil bli en pengemaskin i løpet av måneder. Jeg kjøper meg ihvertfall opp, og ser muligheter når prisen synker . Aksjene kjøper jeg på billigsalg av småaksjonærer som ikke har satt seg inn i selskapet. Tror de vil angre bittert om en stund, dessverre.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.