Olje

40something
16.07.2019 kl 18:43 4674

Kurs har vært på 7-8-9 kr når wen ikke tjente penger. Nå ligger den på lave 2 når miljonene tikker inn. Absurd spør du meg. Hvorfor skal popularitet legge verdiføringer i et selskap som er solvent ikke har konkurranse. Ok wen er ikke intressant på børs, så ta den av da og la all inntjening gå rett til langsiktige eiere. Jeg har sagt det før og gjentar til kjedsommelighet hakk i plata Aim er ikke intressert i wen. Hvis jeg skulle gjette er majoriteten av kjøpere norske. OSE. Og for de som syntes at kostnadene for 2 plattformer var unødvendige så hadde sletting fra Aim vært det riktige. Da hadde vi fått i både sekk og pose. Men så smart vil jo ingen være til å innrømme. Vi er så anonyme som det bare går på Aim. Hvis noen får opp øynene så er det ikke grunnet Aim, men at norskeinvestorer finner mulighet til tross for den antike måten å handle på i Aim. Dårligste beslutningen og omdømme blandt ledelsen/hovedaksjonærer

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.