Finans

Kitchen
17.07.2019 kl 23:34 1174

kritikken min går ikke på når han kom seg inn i aksjen eller hva han har skrevet langt tilbake i tid.
Det jeg og flere andre har reagert på er at han i hundrevis av innlegg har jamret seg over manglende utbytte i nofi. Han har videre lagt all skyld for kursraset på det manglende utbytte og etter Matmons oppfatning, udugelige ledere i nofi. Kursraset har som kjent rammet hele bransjen, ikke kun nofi, så påstanden er etter mitt skjønn helt urimelig og ulogisk. Og når vi ser stormen som har herjet bankene med negativ medieoppmerksomhet, reguleringer, kritikk fra finanstilsynet mm så burde det ikke være så vanskelig å få øye på den reelle årsaken. Når han så etter å ha fylt opp alle tråder med hundrevis av innlegg om de udugelige lederne så må det være lov å himle med øynene når han snur til å genierklære CEO etter å ha fått et par ord med henne på sist kvartalstallpresentasjon.
Men nok om det, jeg er glad støyen roet seg så det går an å diskutere mer saklig her inne :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.