Finans

Matmons
18.07.2019 kl 07:22 1104

Så du mener Brabank har penger nok til vekst he he he . Det er kun NOFI som har penger nok til å vokse + DNB da som også skal inn i markedet
Når du prater slik du gjør og later som du vet hva dette dreier seg om . Da må du virkelig vite ting
Min kritikk av ledelsen i NOFI står fast
Krakker kom etter blenderen i Finnland
Etter dette burde både Svenkerud og risk manager blitt avskjediget
Jeg har videre eid bank aksjer i + 50 år og aldri hørt om utbytte kvartalsvis i noen banker.
Ledelsen i Bank Norwegian ville tvinge dette gjennom mot tilsynets vilje , sett fikk s skallen til virkelig å begynne å rulle
Kritikken og skepsisen vokste i Finanstilsynet, I media og hos kritikerne.
Når den største aktøren turer frem som en elefant i en frukt åker , da reagerer bonden.
Min kritikk av oppførselen til disse er vel begrunnet og meget fortjent.
Jeg har heller ikke sagt Wollebekk er noe geni , mulig jeg har skrevet upresist. Men av de som er ansatt nå er hun den som kan være personen som snur den negative trenden
Jeg ville 10 ganger heller hatt Jensen der enn henne, da han ledet selskapet gikk ting på skinner.
Du og andre dumiser må evne å se hvorfor og hvordan den negativiteten bygde seg opp.
Der har nemlig folk i NOFI nærmest pekt nese mot myndighetene
Slik oppførsel er ikke bra og dette har rammet hele sektoren og fått myndighetene til å stramme inn alt for mye
Husk at janteloven den bestemmer enda masse i Norge

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.