Farma

Carrera4S
19.07.2019 kl 12:08 847

Jeg startet min investering i Pho etter Belletes presentasjon for ett år siden. Da var det intet som tydet på lang og tungvint salgsprosess. Det var det heller ikke de første gangene Schneider presenterte (3q og Dnb). Da fikk man inntrykk av at produktet ville selge seg selv, med reimbursement og ‘low hanging fruit’. Når Scheider nå poengterer hvor lang og tungvindt salgsprosessen er så sier jeg ikke at han lyver. Selvsagt tror jeg da at dette er en langdryg prosess, men det betyr også at dette vil ta tid, og at kursmålet eller potensialet ikke er det noen fabler om og det jeg selv fablet om da jeg begynnte å kjøpe. Allikevel tror jeg på en bright future, bare ikke så bright som jeg tidligere trodde og håpet på.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.